EU
Nepřihlášený uživatel
BOXED s.r.o., Velflíkova 4, Praha 6 mail icoinfo@boxed.cz phone ico222268500
microsoft ISO 9001

ZÁKLADNÍ INFORMACE

Společnost BOXED je dynamicky rostoucí firma tvořena týmem schopných lidí kteří vědí, že cestou k úspěchu firmy je uspokojení potřeb zákazníka. Jsme připraveni ihned profesionálně řešit Vaše dotazy, požadavky, objednávky i případné problémy z oblasti naší činnosti.
Vysokou kvalitu zboží i služeb bereme jako hlavní nástroj k dosažení spokojenosti Vás zákazníků. Kvalita zboží je u nás dána tím, že nabízíme výhradně FACTORY REFURBISHED zboží. Kvalita služeb je zajištěna naším osobitým a odborným přístupem k požadavkům malých i velkých zákazníků. Na našem webu jsou k dispozici k veškerému zboží podrobné popisy, věrné vyobrazení a potřebné ovladače.
Nabízené zboží prošlo důkladným seřízením, vyčištěním a kontrolou přímo u výrobce. Jde o zboží které bylo prvotně pod leasingem, po kontrole je dále určené k opětovnému prodeji. U nás, na rozdíl od běžných bazarů, máte jistotu jasného původu zboží. Zboží do e-shopu nezařazujeme kusově, do prodeje dáváme větší série zboží a jsme schopni kontinuálních dodávek stejného typu. Díky tomu Vám můžeme nabídnout ve stejné kvalitě prakticky libovolné množství. Další velkou výhodou našich skladových zásob je možnost okamžité výměny při případných problémech k Vaší plné spokojenosti.

Spokojený zákazník pro nás není jen pouhá fráze. Vaší spokojenosti se snažíme dosáhnout.

Zákazníkům se v případě reklamace nebo i při softwarových potížích s PC snažíme vyhovět a poradit. Při koupi především prvního počítače je dobré si uvědomit, že práce s PC vyžaduje jisté znalosti a zkušenosti. Jinak řečeno – pokud si koupíte auto, v autosalonu Vám nedají automaticky řidičský průkaz. Na ten je třeba navštěvovat autoškolu a i když s ní vyjdete, neznamená to, že jsme již dobrý řidič. S počítači je to podobné, my jsme jako ten „autosalon“, proto upozorňujeme, že nejsme schopni suplovat „autoškolu“ v případech potřeby instalace kodeků, změny rozlišení na monitoru, problémy s viry, netisknutí tiskárny, když v ní dojde papír nebo toner a podobně. Zákazníkům prodáme PC a k němu i softwarové vybavení, nedodáváme znalosti jak s počítačem pracovat.

    Podpora pro firemní zákazníky

    Na veškeré zboží z naší nabídky poskytujeme záruku v souladu s Občanským zákoníkem. Délka záruky je vyznačena na daňovém dokladu, kompletní obchodní podmínky naleznete zde.

    Reklamace zboží

    1. Přihlaste se na Váš účet na www.Boxed.cz
    2. Klikněte na tlačítko Reklamace
    3. Klikněte na tlačítko Nová reklamace
    4. Vyplňte alespoň dva údaje o reklamovaném zboží (Boxed číslo nebo SN nebo číslo dokladu nebo číslo objednávky).
    5. Dejte vyhledat
    6. Popište stručně popis závady
    7. Odešlete reklamaci

    • Potřebujete poradit nebo více informací ohledně zboží – pište na prodejna@boxed.cz
    • Potřebujete poradit ohledně reklamace – pište na servis@boxed.cz
    • Potřebujete změnu dokladu, jeho přepsání, změnu fakturačních nebo přihlašovacích údajů – piště na obchod@boxed.cz
    • V případě potřeby můžete telefonovat na zákaznickou podporu.

    Zákazníkům se v případě reklamace nebo i při softwarových potížích s PC snažíme vyhovět a poradit. Při koupi především prvního počítače je dobré si uvědomit, že práce s PC vyžaduje jisté znalosti a zkušenosti. Jinak řečeno – pokud si koupíte auto, v autosalonu Vám nedají automaticky řidičský průkaz. Na ten je třeba navštěvovat autoškolu a i když s ní vyjdete, neznamená to, že jsme již dobrý řidič. S počítači je to podobné, my jsme jako ten „autosalon“, proto upozorňujeme, že nejsme schopni suplovat „autoškolu“ v případech potřeby instalace kodeků, změny rozlišení na monitoru, problémy s viry, netisknutí tiskárny, když v ní dojde papír nebo toner a podobně. Zákazníkům prodáme PC a k němu i softwarové vybavení, nedodáváme znalosti jak s počítačem pracovat.

    Kvalita zboží

    Veškeré zboží nabízené k prodeji prochází několikerým testováním a je tříděno do skupin podle svého stavu. Zkušenosti

    z působení na našem trhu nám ukázaly, že pro řadu zákazníků je vyjma kvality prvotně důležitá i cena.


    • GRADE A Jde o repasované zboží ve 100% stavu bez větších známek používání se zárukou minimálně 12 měsíců.
    • GRADE A- Zboží stejné jako GRADE-A pouze se mírně znatelnou mírou použití.
    • GRADE B Zboží stejné jako GRADE-A pouze se znatelnou mírou použití.
    • NEW Zboží úplně nové s 24-36 měsíční zárukou.

    Záruky na zboží

        Důslednou kontrolou všeho zboží před prodejem spolu s nabízením jen kvalitního zboží renomovaných výrobců je počet reklamovaného zboží pod 4% z celkového objemu prodeje.
        Pokud přece jen dojde k nutnosti u nás zakoupené zboží reklamovat, neváhejte se na nás obrátit. Situaci řešíme bez zbytečných odkladů. 70% oprávněných reklamací vyměníme na počkání, zbylé zpravidla v prvním týdnu měsíční lhůty dané zákonem.
        Pro snadné vyřešení záruční lhůty využijte našeho reklamačního systému, pro který jsme připravili návod k použití. Žádáme Vás o pozorné přečtení návodu předem než započnete zadávat reklamaci. Ušetříte sobě i nám zbytečné dotazy.

    Dva dny na vyzkoušení:

       Našim zákazníkům nabízíme možnost důkladného vyzkoušení a otestování u nás zakoupeného zboží. V těchto dvou dnech můžete zboží vrátit nebo žádat ihned výměnu i bez udání důvodu. Toto platí pro všechny kategorie prodávaného zboží při zakoupení na prodejně i při zasláni prostřednictvím přepravce. Možnost zaniká při mechanickém poškození nebo při použití v rozporu s našimi obchodními podmínkami. U nového zboží doručené prostřednictvím přepravce je tato doba dle zákona 14 dnů.

    Záruky na nové zboží:

    Záruční doba začíná běžet od převzetí zboží kupujícím, tj. dnem uvedeným na záručním listě. Zákonná záruční doba je obecně 24 měsíců. Prodávající může tuto zákonnou lhůtu prodloužit. Délka záruční doby je vždy vyznačena na záručním listě (ve sloupci záruka). V rámci zákonné záruční lhůty se reklamace řídí Občanským zákoníkem č.40/1964 Sb. §619-627 s přihlédnutím k tomuto reklamačnímu řádu. U prodloužené lhůty se reklamace řídí výhradně tímto řádem.

    Záruka na použité zboží:

    Záruka na použité zboží z kategorie GRADE A a GRADE B je v délce 12ti měsíců. Na zboží ze sekce VÝPRODEJ je v délce šesti měsíců.

    Je-li Zboží Kupujícímu předáno v porušeném transportním obalu, je Kupující oprávněn Zboží nepřevzít. V takovém případě zůstává zachován nárok Kupujícího na poskytnutí řádného plnění Prodávajícím či na vrácení kupní ceny. Volbu provede Kupující. Prodávající odpovídá podle § 616 odst. 1 obč. zák. pouze za vady, které prodávaná věc má již při převzetí, přičemž se za takové vady nepovažují vady odpovídající míře běžného opotřebení používáním věci. V případě, že se po převzetí Zboží Kupujícím vyskytnou v záruční době vady Zboží, může Kupující uplatnit svou oprávněnou Reklamaci. Doba záruky je stanovena v popisu Zboží a na Daňovém dokladu nebo Záručním listu přiloženému ke Zboží a je závazná. Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy ve všech případech stanovených Zákonem. Odstoupení je vůči Prodávajícímu účinné od okamžiku, kdy je mu doručeno písemné prohlášení Kupujícího o odstoupení od smlouvy. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší a smluvní strany jsou si povinny vrátit vše, co si na jejím základě poskytly.

    SPOLUPRÁCE/SLEVY

    Velmi si vážíme zákazníků, kteří u nás nakupují pravidelně nebo udělají větší nákup v našem e-shopu. Jste-li firma, organizace nebo soukromá osoba se zájmem s námi spolupracovat neváhejte nás kontaktovat, vynasnažíme se vyhovět Vašim požadavkům. Můžeme Vám nabídnout lepší ceny, bezplatné rozšíření konfigurace, bonusy ze zprostředkování prodeje i jiné nástroje které podpoří oboustranně výhodnou spolupráci. Vše závisí na objemu, frekvenci a perspektivě objednávek.

    Obecně Vám nabízíme tři typy spolupráce:

    • Jednorázový nákup tří a více stejných položek – v tomto případě Vám individuálně stanovíme lepší cenu. Výše slevy se bude pohybovat od 2-5% a to dle povahy zboží, skladových zásob, historie nákupů atd. Slevu lze rovněž dohodnout ve formě bezplatného rozšíření konfigurace, nefakturování dopravy nebo kreditu pro další nákup.
    • Opakovaný nákup – firmám nebo i fyzickým osobám, které u nás nakupují pravidelně, nastavujeme slevu 5-10% na veškeré zboží z našeho e-shopu. Pro získání slevy je nutná historie minimálně předchozích tří nákupů.
    • Bonusový systém – Stálým zákazníkům nabízíme možnost zapojení do affiliate systému - bonusový systém BOXED, s.r.o.




    Přeprava

    Ve spolupráci s našimi partnery pro Vás zajistíme bezpečně a rychle (80% následující pracovní den) přepravu jakéhokoliv u nás zakoupeného nebo objednaného zboží. Zboží balíme tak aby bylo doručeno k zákazníkovi bez poškození, používáme nové kartónové obaly a ochrannou výplň balíku.


    Přeprava kusových zásilek po ČR

    tuto službu pro nás zajišťují společnosti:

    - PPL a to do 48hod od odeslání. Výhodou této služby je především rychlost, možnost sledovaní zásilek, bezplatná infolinka 24hod na 844775775

    - DPD a to do 48hod od odeslání. Výhodou této služby je informace o doručení zásilky SMS nebo e-mailem den předem + v den doručení interaktivní sms nebo e-mail s 3hodinovým upřesněním doručení, možnost sledování zásilek, zákaznická linka 841 700 700 (Po - Pá: 7:00 - 18:0)


    CENA PŘEPRAVY včetně balného:

    Jednotný poplatek za dobírku je 40Kč + DPH
    • balík o váze do 3kg – 50Kč +DPH
    • balík o váze 3-14kg – 90Kč +DPH
    • balík o váze 14-29kg – 120Kč +DPH
    • zásilka o váze 29-66kg – 160Kč +DPH
    • zásilka o váze 66-160kg – 360Kč +DPH
    • zásilka o váze 160-200kg – 500Kč +DPH
    • zásilka o váze 200 a více kg – 800Kč +DPH


    CENA PŘEPRAVY NA SLOVENSKO včetně balného:

    Jednotný poplatek za dobírku je 50Kč + DPH
    • balík o váze do 3-14kg – 105Kč +DPH
    • balík o váze 14-29kg – 140Kč +DPH
    • zásilka o váze 29-66kg – 190Kč +DPH
    • zásilka o váze 66-160kg – 420Kč +DPH
    • zásilka o váze 160-200kg – 560Kč +DPH
    • zásilka o váze 200 a více kg – 920Kč +DPH

    Časté dotazy

    1. Je možné si objednat zboží jinak než přes stránky internetového obchodu?
    E-shop je tu pro Vás, využívejte ho prosím. Získáte možnost on-line sledovat vyřízení Vaší objednávky, bunusy pro další nákupy, možnost snadného zadání případné reklamace apod. Nemáte-li možnost využití e-shopu nabízíme možnost objednání na email prodejna@boxed.cz nebo telefonem na 284693875. Pro objednání zadejte KÓD ZBOŽÍ, barvu, případné rozšíření, CELOU adresu, TELEFON a email.

    2. Je možné zakoupit zboží na prodejně bez objednání v e-shopu?
    Ano, opět doporučujeme si objednávku udělat. Získáte možnost online sledovat vyřízení Vaší objednávky, bunusy pro další nákupy, možnost snadného zadání případné reklamace apod. Vyhnete se také možného vykoupení zboží, čekání na přidání komponent apod. Po vyřízení objednávky z naší strany a to zpravidla v den objednání, Vám přijde email o připravení zboží na prodejně.

    3. Co pro mě znamená, že je zboží SKLADEM IIII, SKLADEM III a NACESTĚ?

    - Zboží máme skladem připraveno k prodeji v počtu minimálně 20ti ks.


    - Zboží máme skladem připraveno k prodeji v počtu minimálně 5ti ks.


    - Zboží máme skladem připraveno k prodeji v počtu méně než 5ks. Nebojte se toto zboží objednat, objednávky jsou online propojeny se skladem, při doprodání, zboží z e-shopu mizí.


    - Zboží máme skladem připraveno k prodeji v počtu poslední kus. Nebojte se toto zboží objednat, objednávky jsou online propojeny se skladem, při doprodání, zboží z e-shopu mizí.


    – Zboží bude zařazeno do prodeje do sedmi dnů. Toto zboží je taktéž možné si objednat, termínu jeho dodání Vám budeme informovat telefonem nebo emailem.


    4. Lze platit platební kartou ?
    Bohužel ne.

    5. Dostanu ke zboží vždy daňový doklad?
    Ano, naše firma je plátcem DPH, daňový doklad je samozřejmostí.

    6. Dostanu ke zboží záruční list a kabeláž?
    Ano, záruční list je součástí daňového dokladu, proto si jej uschovejte. Kabeláž je u nás taktéž samozřejmostí.

    7. Lze vrátit zboží, pokud mi nebude vyhovovat?
    Ano, pro NOVÉ nepoškozené zboží v originálním obalu zaslané prostřednictvím e-shopu je tato lhůta ze zákona 14 dnů.

    8. Platím-li objednané zboží převodem, jak se dozvím, že jste platbu obdrželi a objednané zboží je na cestě ke mně?
    Ihned po obdržení platby Vás budeme informovat emailem, taktéž po přidání zboží do expedice Vám přijde email. Pro snadné spárování plateb prosíme o správné zadání variabilního symbolu který je uveden na proforma dokladu po zadání objednávky.

    9. Kolik zaplatím za přepravu zboží ke mně?
    Ceny přeprav se automaticky vypočítávají dle hmotnosti celkové zásilky a tab. přepravného naleznete zde

    10. Kdy mi bude doručeno objednané zboží?
    90% objednávek přijatých do 12ti hod. doručíme (pokud si zákazník nepřeje jinak) následující pracovní den.

    11. Zavolá mi přepravce před dodáním zásilky a je možné domluvit přesný čas doručení?
    Obojí možné je, požadavek na volání předem nebo na konkrétní datum a čas uveďte v poznámce před odesláním objednávky.

    12. Co se stane, pokud mě přepravce nezastihne na uvedené adrese?
    Balík se vrací na depo a přepravce se jej pokusí doručit následující den. Čas termínu doručení je možné si dohodnout na tel. 844 775 775. Číslo balíku Vám od nás přijde emailem.

    13. Může objednané zboží převzít na dodací adrese jiná osoba?
    Ano, u dobírečných zásilek je nutná pouze hotovost, u zásilek placených předem je nutné podepsané zplnomocnění adresátem. Nezodpovídáme za převzetí neoprávněnou osobou.

    14. Je možné si zboží před převzetím od přepravce prohlédnout případně i vyzkoušet?
    Vyzkoušení bohužel ne. Řidič není pracovník naší společnosti, není seznámen s obsahem zásilky. Doporučujeme po Vašem převzetí zásilky požádat řidiče ať počká než zásilku zkontrolujete zda je úplná a nepoškozená. V případě komplikací kontaktujte naše obchodní oddělení.

    15. Zasíláte na Slovensko?
    Ano, způsob platby je možný, ale pouze převodem. Po připsání platby na náš učet zboží expedujeme prostřednictvím společnosti PPL. Ceny přeprav se vypočítávají dle hmotnosti celkové zásilky a tab. přepravného naleznete zde

    16. Zboží přišlo neúplné nebo poškozené.
    V tomto případě je nutné ihned bez prodlení zadat online reklamaci. Obratem dohodneme rychlé řešení situace.

    17. Kde můžu uplatnit reklamaci zboží?
    Pro rychlé vyřízení reklamace prosíme o její zadání on-line. Adresa pro doručení reklamovaného boží je BOXED,s.r.o. – REKLAMCE, Velflíkova 4, Praha 6.

    18. Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
    Zákonná lhůta je maximálně 30 dnů od doručení. Většinu reklamací řešíme obratem výměnou na počkání, zbylé se snažíme vyřešit do sedmi dnů.

    19. Lze změnit údaje na vystaveném daňovém dokladu?
    Ano, pro změnu kontaktujte naše obchodní oddělení.

    IČ: 27243842   DIČ: CZ27243842   Copyright © BOXED, s.r.o. 2005 - 2010
    designed by BOXED, s.r.o.